P & G 2012. gadā izlaida jaunu produktu, Tide Pods, kas bija paredzēti, lai atvieglotu veļas mazgāšanu. Pēc zāļu lietošanas uzsākšanas, saindēšanās kontrole palielināja zvanu skaitu, ko bērni ēd Tide Pods. Tam vajadzētu likt mums vērsties pret divām patiesībām par pasauli:

Tide Pods izskatās kā konfektes (tajā ir gardas konfektes). Spilgtās krāsas, formas, faktūra un svars viss atgādina “uzkodas izmēra” uzkodas. Tas ir dīvaini teikt visu, bet tā ir patiesība. Tieši tāpēc bērni to ēda un kāpēc daudzi, kurus es zinu (arī es pats), jokoja par to ēšanu, kad viņi pirmoreiz iznāca – kaut kas cilvēka smadzenēs padara Tide Pods izskatās vilinošs.
Tide Pods ir indīgi, un jums noteikti nevajadzētu ēst.

Kad 2012 Tide Pods uzsāka, šie joki par cilvēkiem, kas tos ēst, pastāvēja, bet mazās nišās un nekad nerunāja par publiski, jo, protams, tas ir ļoti dīvaini. Dažu gadu laikā tas turpinājās, līdz Sīpols 2015. gada beigās uzrakstīja gabalu par to, ka bērns svēja ēst pļāpas, ar nosaukumu: Tāpēc palīdziet man Dievam, es eju ēst vienu no šīm daudzkrāsainām mazgāšanas līdzekļiem. Tas, cik es varu pateikt, bija pirmais lielākais publikas atzinums, ka Tide Pod ēdināšana ir doma daudzu cilvēku prātos.

Tas ļāva domāt, ka internetā ir dzīvs, un daudzas mazas grupas sākuši jūties par ēšanas Tide Pods, it īpaši čivināt un Tumblr. 2017. gada vidū CollegeHumor izveidoja videoklipu par to pašu tēmu.

Es neesmu pārliecināts, kur bija faktiskais leņķa punkts, taču kādā brīdī šī joks sāka kļūt par galveno. Tas notika dažkārt 2017. gada decembrī, kad lielākie konti no “dīvainā čivināt” jokoja par memēm, bet iedegums ir viens no lielākajiem.

Kādu brīdi šis joks pārsteidza no dīvainas čivināt, lai iekļautu čivināt, un cilvēki joking par ēšanas Tide Pods (dažkārt decembra beigās).

Tas tika pārcelts uz YouTube, kur izaicinājumi par videoklipiem ir kļuvuši dīvaini, lai padarītu visveiksmīgāko lietu, lai saņemtu skatījumus. Mazais YouTuber saprata, ka ir izdevība gūt labumu no šīs tendences, faktiski ēdot Tide Pods (lai gan, manuprāt, tas ir ironiski) un 2018. gada 7. janvārī TheAaronSwan669 veica pirmo Tide Pod Challenge versiju. Tas ieguva mazliet vilces spēku, un citi YouTubers sāka pievienoties tendencii un veikt Tide Pod Challenge. Daudziem no šiem YouTube lietotājiem ir auditorijas, kas ir bērni / pusaudži, kuri, manuprāt, nesaņēmu šīs tendences ironisko raksturu, un tas, ka YouTubers to darīja, lai skatītos, un nolēma Tide Pod Challenge paši notikt mājās. Tieši tad šis izaicinājums patiešām gāja vispievilcīgākā virzienā, kad ziņu izlaidumi pacēla tendenci (tā kā daži bērni to aizlidoja, tāpēc esmu diezgan pārliecināts, ka šis skaitlis nav tik liels kā rīta izrādes, tas izrādās )

Nākamā tā atkārtotā atkārtošana, kuru mēs šobrīd atrodas vidū, padara pārtikas produktus par Tide Pods. Daži piemēri no tiem ir Picērija Bruklinā (protams).

Cik es varu teikt, šī tendence ir uz leju slīpums tieši tagad, maksimums ir plašsaziņas līdzekļu aptverot to.